Jag är tillbax halft som halft.

Förlåt för ett lång uppehåll.
Jag mår inte bra.
Jag börjar bli sjukare..
Inte sådär fysiskt.
Som så många andra nu.
Utan jag har fått det psykiska som en stor käftsmäll.

men jag tänker uppdatera här så ofta jag orkar.

Det har hänt en heldel sendan sist.. tex.

- Börjat ny gymnasieutbilning & ny klass

-Börjat i en ny klass alltså & fått andra kompisar.

-Våran hund har avlivats, hastigt. Utan förvarning.

-Jag har tatuerat mig & färgat håret mörkrött.

-Fått nya diagnoser från bup
samt ökat min dos av mediciner.

jaa, en massa förändringar,


Matdagbok idag!

frukost: -
Lunch: 1 kyckling lår, sallad, tomat. 1 liten macka.
Bageriet i skolan (lektion): ½ chokolate chip cookie. 1 mini bit hålkaka.
middag: 1 stor portion spaghetti & köttfärssås, 2 mackor (hålkaka jag bakade idag)

Jag får heller inte träna på ett tag pga av läkning av min tatuering.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0