Löpning.

ut på en löparrunda blev det idag efter gårdagens simmning.
det gick kanon. Mycket bättre än förväntat. Mina benhinnor är som dem är men man lär sig på ¨något sätt att leva med det. vet inte riktigt vad jag ska göra med dem. men idag gick det otroligt bra med dem oxå!

8km blev det, med endel intervaller.
jag hade massvis av energi kvar när jag kom hem igen, kändes som jag skulle orka hur mkt somhelt.
Är det inte härligt eller? ;)


Nästa inköp inom träningen blir en pulsklocka. jag längtar!
har dock inte bestämmt mig för vilken. Tid, distans, kcal & klocka är vad jag vill kunna se!

Jag vet att jag varit dålig på bloggandet & bilder m.m ett tag! Men jag kommer igen. Förhoppningsvis får jag tbx min systemkamra snart oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0