miniträning.

Var helt inställd på att gå runden med prutt & sen ta en kvälls löprunda runt byn.
Jag knallade iväg. med min gigantiska blåsa på hälen. pang, så sprack den.
Fick ta av mig skorna 6 gå barfota hem till M 6 be om plåster. tur hon hade!
Fick sedan linka iväg med min krachade köttade blåsa lika stor som 2 femmor.
Jag &  mina känsliga fötter!

Där sprack den idén om löpningen.
Styrka hemma tänkte jag.

ca 100 situps
30 armhävningar på tå.
2,5 min planka i sträck.
utfall med 10 pump nere på varje. antar ggr.

sen svartnade det för ögonen så jag fick lägga mig på golvet?
Nu sitter jag här. Yr som en gnu & känns trögt att andas.
What´s that?!
har varit yr från & till i några dagar nu.

jobbigt. Men jag har haft det såhär förut.
Ångest antar jag.

Jag hoppas det lugnar sig!

uuuurk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0