.........



Ikväll orkar jag bara inte. förlåt.

Försöker inbilla mig en bättre existens.
Bort från verkligheten.
Försöker glömma allt..förtränga..
Men alla minnen gör sig påminnda.
Försöker inbilla mig att det inte finns.
Ibland orkar man inte.
Man vill så mycket men kan inte.
Räcker inte till. Vill kunna stötta & finnas för alla andra.
Men ibland försvinner allt...något  kväver mig.
Distansierad från verkligheten & omgivningen.
 passa sig för varende steg ord & andetag man tar.
Här...där allt jag önskar vore att jag kunde få andas.
Jag vill kunna leva vidare, ta mig ur allt...
Men finner inget att stå på. Ingen bakgrund.
Det är jobbigt när man vill men inte kan!
Jag är så trött på allas tolkning av min tystnad.
Faller.
igen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0