maten.

-  1 tallrik yoghurt med krossade linfrön. 2 finncrisp med skinka & gurka.
-  1 bit marängglasstårta. 1 bit jordgubbstårta. 1 snickerkaka. Nobless apelsin. 1 glas zup.
-  1 tallrik yoghurt med dinkelfra. 1 glas funlight.
-  2 äpplen. 1 jordgubbe. 1 klyfta melon.


för mkt socker!

Idag har jag förövrigt tagit årets första dopp. Helt spontant tack vara piffen. Cyklade dit & tog långa vägen hem sen (ca8km sammanlagt). När jag kom hem upptäckte vi att jag tappat min påse som jag satte på pakethållaren (handduk bikini & MOBILEN) Så vi lämnade cyklarna & sedan böjade vi vandra tbx samma väg!
Tillslut hitta i den där helt övergiven mitt på vägen. yes. Så våran kväll avslutades alltså med 8km cykel & 8km promenad.
Inte illa...

Piff, eller Hanna som hon heter. Är min "bästavän" vi kan prata om ALLT. Det är aldrig en lugn stund med oss. Antar att vi pratar mer än vi andas. syrebrist illa kvickt när vi är tsms. Det är så himla skönt. Att ha en bästa vän. en vän man faktiskt kan prata med om iprincip allting. Någon man kan vara sig själv till 100% med.
Hon får mig alltid på bättre humör. Vi hittar allt det positiva hos varandra. mellan oss kan man verkligen säga att allt vi ger till varandra får vi garanterat tbx! Vi disskuterar, värderar & kommer alltid fram till en massa kloka saker. ;) allt vi gjort tillsammans.. alla resor & alla sjuka idéer...Alltid skrattar vi tills vi ligger där & krampar...
Oh inte nog med det så brinner vi båda för träning & hälsa. Våran vänska började genom träningen... nästan...
juförsig gick vi på samma dagis.. har alltid gått i samma skola från årkurs 1 till årskurs 9. Men den var genom träningen (löpningen) vi började umgås....först som träningskompisar sedan till detta nu.
Piff & Puff... Hon är verkligen en stor del utav mig. Jag är inte hel utan henne......


Tummen upp för en "bästavän" alla borde ha det. Någon som alltid finns där om det krisar!
Jag är lyckligtlottad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0