10 saker...

ni kanske inte visste om mig!

- Jag är naturligt superblond egentligen. Färgade håret brunt för ca 3år sedan

- Jag mår verkligen dåligt & får rysningar när man pratar om mask, svamp, hemorrojder (på kroppen). Tanken av att jag          någon gång i mitt liv skulle få det ger mig ärligt panik!

- Jag tycker verkligen om allt i matväg förutom blodpudding & lever som jag HATAR. Det går inte äns in en millimeter av det i min mun!

- Jag ÄLSKAR att bakar & har alltid gjort det. Dem som känner mig väl vet att jag till 6 med kan vakna mitt i natten & ha gjordens idé om bakning & recept & kan gå upp & baka mitt i natten.

- När jag var liten älskade jag fett. Åt smör med sked. Älskade det synliga fettet på kött m.m. äckelunge.

- jag är uppvuxen & bor på en bondgård bland kossor m.m

- Jag kan sitta i flera timmar & läsa om kost, hälsa & motion!

- Har haft en väldigt kaotisk uppväxt som satt spår.

- Tränar minst 5ggr i veckan.

- Har inte gråtit på ca 3år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0