8/6 dag 1

Jag tänker nu se hur länge jag kan klara mig utan socker. Ja, då menar jag i godis, kakor.. you name it.
Idag är första dagen efter min vecka i total hetsätning därav mår inte min kropp särskilt bra..

har iaf fått i mig frukosten nedan.
1 äpple 3 msn krossat linfrö.

Jag har fortfarande kramper i magen & mår illa.
Men jag har ju mig skälv att skylla. enbart ;)
Så det är väl ingen fara med det!

Funderade på att dra iväg till gymmet. Men känns inte så... Drar nog heldre på mig träningskläderna här hemma & kör lite styrka. Det är bra det oxå!

Trevligt pratsällskap fick jag någon timme i väntrummet idag oxå när jag satt & skulle försöka komma tbx till livet. haha. rolig morfar det där! Jag sover inte hemma inatt förövrigt. Så blir nog ingen mer uppdatering. Kanske.
Annars hörs vi i morgon kväll.

Ska till våran mentor. Edgar. På dagen med klassen & fixa lunch, vi är ju trotts allt hotell & restaurang människor hela högen då så det brukar alltid bli kalas middag. Pkus att han bor på jirdens mysigaste ställa. Snacka om gulligt hus. Litet torp. Båt känsla där inne. Lite lågt till tak på vissa ställen. balkar i taket. Balkong... eller... jaa ni vet.. inomhus. En STOR trädgårs med MASSA frukter bär m.m. Så lite höns m.m. Just love it. 

Anyhow... Ni får ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0