9/6 dag 2

frukost: -- var verkligen tvuingen att hoppa. mådde super illa!
Lunch/middag: 1 port grillad långhare med chilipotatisstamp med färskpotatis. tzatziki & tomatsallad med rödlök & fåost! 2 glas hemgjord saft.
mellis: 1 flaska vitamin fokus.

Sedan åkte jag till träningen.
60 min gympa. Nytt sommar program. Dö skönt. Jobbigt. Hel bra!
5 min paus.
60 min box.
man kör 2 & 2. Lisa, min träningskompis mådde inte bra idag så jag fick köra hela passet själv. Hon höll bara mittsarna åt mig. Hualigen vad det var jobbigt! Nöjd att jag kämpade järnet.... yes. Man kundre vrida ut min sportbh sen, det kan jag lova!

efterträning: 1 banan.

Efterträningen var jag tvungen att vänta 1,5 timme på Ronny. Så jag drog till slottsparken & satte mig där!
mysigt.




förövrigt hade vi det bra hos Edgar. Jättegod mat & super mysigt! Det var sista dagen med min lilla klass...

Jag vet att jag är ätet galet för lite idag! Men mitt illamåeende sitter i. Men jag tror det börjat bli bättre!

Kommentarer
Postat av: Pia

Har samma problem fast jag är inte hungrig istället men vi äter ju ngt i vart fall och det är viktigast och inte stoppar i oss en massa skit. =)

Härligt träninspass du fått!! =)

Duktigt av dig att stå emot nu på morgonen!

Vart bor du för det var väldans fina bilder på både dig och naturen runt omkring!

2009-06-10 @ 10:20:11
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0