Aerobics kondition 75min..

Avklarat... plus ca 75min på gymmet.

Aerobicskonditionen var inte så jobbig som jag trott, hoppats på.
Men det beror mkt på att det var första gången & ny korografi.
Det är MYCKET att tänka på. Halleluja... Min hjärna har gått på högvarv,.. Det glödde & rök där uppe... typ.
Kommer jag har träningsvär någonstanns i morgon så borde det vara i HUVUDET!

Får köra det ett par ggr till. Då man inte behöver tänka på alla steg m.m helatiden.
Gymmet körde jag mestadels armar...lite ben.

Nu sitter jag hemma.. eller inte hemma. Men i norrköping. Mitt hem för tillfället & käkar en asgod tacopaj.
Dem andra är hos Cirka & firar henna. Jag orkar inte riktigt med folk idag. Så dem kom med mat hem hit åt mig istället.
Gulliga.

Kommentarer
Postat av: Pia

Sicket träningspass! Bra jobbat! =)

2009-06-15 @ 08:22:34
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0