byebye? hetsätning...

Igår somsagt hade jag en rba dag. Under dagen, kvällen vände & jag fastnade i en hetsätningattack igen.

frukost: valio yoghurt med skivade jordgubbar i. 2 finncrisp med ost & ruccola.
lunch:  1 naturdiet smoothi.
middag: 1 egenkombinerad sallad från Lindhals (blandsallas, kyckling, pasta, oliver, soltorkadetomaterröra? & melon..)
träning: 60min Easyline.
mellis/kvällsmat?: 2 äpplen.

Helt okey.
När jag sedan kom hem började allt!
under ca 1 timme:
1 mini dajmstrut
ca 10 finnkrisp med ost
1 tallrik mjölk & flingor
2 jordgubbar
1 tekaka
0.5 liter glass
pringleschips
hinungsgodisar..
1 saltkex
3 tsk nutella

CRAZY!

inatt har jag inte kunnat sova utan legat & vridit & vänt mig.
Just nu känner jag att jag har styrkan att slut. Hålla mig ifrån det ett bra tag.
Slippa dessa ångestnätter, känna känlan varje gång jag känner att det är påväg, påminna mig själv om hur dåligt jag faktiskt mår av det!
jag ska verkligen ge allt för att försöka igen nu!
Det är ju bara jag själv som jag ändra på det!

Så nu tänkte jag straxt knalla iväg med hunden 8km rundan.
ikväll har jag ina 2 tisdagspass som vanligt.
60min gympa.
60min box.
nice.

Kommentarer
Postat av: Pia

Du äter inte mkt på dagtid så på kvällen så skriker din kropp efter mat och kan vara en av orsakerna till att du trillar dit. Så istället för en naturdiet smoothie till lunch så ät ngt mer matigt. Sen så får du en blogsockerdimp med efter middagen pga lite kost under dagen. Prova kan du ju alltid göra, svårt i början men man lär sig tro mig. Vill bara hjälpa till. Se hur jag äter och jag har redan en kusin på halsen som kanmkt om kost och träning och hon säger att jag äter för lite per dag men jag tycker att jag äter tok mkt..

2009-06-02 @ 11:07:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0