det gör mig galen...

varje gång. nu är det här igen. mensväk.
det är ärligt talat outhärdligt. Jag har svimmat antal ggr pga av det. mina ben somnar, det bara snurrar & jag blir galen på alla som kommer i min närhet.
Vissa får det inte äns..how?!

Dagen började inte bra & nu det här. jag gav mig inte. promenerade iväg trotts allt i morse. Tog mig upp till brorsan där jag blev sittande iohopkurad på en stenplatta & bara skrek. haha.
Gick ner till m & tänkte att jag kunde lägga mig o sola trottsa allt. Men icke kunde jag ligga rakång. pain..
Seriöst vart ska man ta vägen, inget hjälper & nu känner jag inte mina ben iprincip!
Värktabletter kan gå & hänga sig!

Jag pallrade mig ut för ett tag sen igen & hände tvätten. Nu är det något lindrigare. men snart är det här igen.
Jag som vill ut!!!!!!!!!!!!!!

Fy, nu går jag & drar något gamalt över mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0