Feberfrossa...urk..

Jag har kännt mig lite hängig & dålig ett tag nu med lite halsont m.m.
I natt bröt det ut. Vaknade i en sjö av svett....mysigt.
skulle på toa & skulle resa mig upp...ja...då föll jag ihop på golvet.. 39 grader feber...
Mår super illa & har  jordens skallebank. Svettas & fryser...& orkar inte röra på fläsket!
Jag HATAR att ha såhär!
Jag brukar sällan faktiskt vara sjuk. Men iår åkte jag på samma under jullovet.

Jag som skulle på student idag! & i morgon har jag avslutning.....
 Jullovet låg jag i samma sak. Påsklovet låg jag i en kraftig hjärnskakning & var tvungen att vara still i 2 veckor... & nu... lagom till sommarovet & studenterna så ligger jag i den här skiten igen. Jag kan inget annat än att le ;) typiskt mig!

Så jag blir nog sängliggandes idag.
oooooh... ibland börjar jag fundera på om man är bloggberoende. ;) Trotsa mig upp....hämtade bärbara & satte på den för att kolla bloggar m.m. Fast jag egentligen verkligen inte orkade! Men mina panodil har börjat verka lite nu tror jag.....


jag som vill iväg till min lilla pullinöt, gumman!
Du har varit en del av mig så länge jag kan minnas.....


Kommentarer
Postat av: Pia

Uscha då, låter ingen vidare men du får krya på dig!

Oftasr är det så att när kroppen börjar slappna av så åker man på ngt , kanske så i ditt fall förutom hjärnskakningen. Imed att du blir jämt sjuk vid lov.. Ät banan det är avstressande läste jag i Iform.. ;)

Åh förstår men din lilla skrutt plutt, vad hemskt.. Men djur skall skatta sig lyckliga att man kan ta bort dom i rättan tid istället för att de skall få lida.. Men jah hoppas innerligt att din häst blir bra! KRAM

2009-06-11 @ 11:09:21
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0