Godmoorgon.

Jag erkänner. Kvällen fortsatte med äänu mer ätande.
Men nu, just precis NU känner jag totalt pett, total nystart!

Jag har sett till att skaffa hem massa gott nu.
Goda frukter. Massa kessela, keso, nötter (inödfall), avokado m.m.
Så nu har jag om det kniper!

Idag ska jag iväg till skolan, våran "nya" skola (vår skola byter lokaler). Vi ska käka frukost där & sedan rundvandrigt!
Sprillans nytt stort kök & bageri till oss. Super. Oj så jag kommer baka. haha. farligt?

Jag mår super illa är helt uppblåst i magen, skakig & har jordens ångest över allt jag stoppat i mig. Skulle helst bara vilja ligga under täcket & inte träffa en människa idag. Men.. det går ju inte.
Upp med humöööret!

Får se om det blir någon träning efter skolan idag :)

Men min "nystart" kommer även en liten "nystart" med min blogg.
Over and out.


ÄCKEL SOCKER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0