Godmorgon...

Gick upp vid halv 6.
 Håll i hatten!

Skulle ha åkt in med 7 bussen till stan för att fixa endel grejer i skolan & sedan åkt & varit med på brännbollen.
Tyvärr gick det inte. Nu ska jag till BUP kl 11 istället. Därför tar jag 10 bussen.

Måste hitta kläder tills i morgon. Ja, alltså helt vanliga vardagskläder. Ska på klassdag hos våran mentor.
 Jag hittar ingenting när jag känner mig såhär. :(  Jag ser ut som ett hus i allt!

Idag känner jag mig så långt ifrån att stoppa i mig något sött som man kan komma. Härligt.
Jag sitter & funderar på min frukost? Huum.... måste vänta et litet tag så jag hinner bli lite hungrig...

Sålänge ska jag vända upponer på mina garderober.
Tjao.

Bild på min lilla mini Hello kitty tårta som jag vann med.


Min Hello-kitty-tårtan igen & min mangotårta som är lite halv klar.
Tårttävling på skolan. instängda i ett rum men vissa ingredienser. Sedan på begränsad tid. tror det var 15min. Skulle vi slänga ihop en tårta. Inga recpet, inga bilder..ingenting. haha riktigt roligt var det. Stessigt dock!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0