Güten Morgen!

Hoppas ni sovit gott.
Jag har....
Förutom att jag vaknade kl 4 inatt av ett jädra tjut!
Satan i gatan vad förbannad jag blev, jag som sov så gott!

Somnade om. vaknade igen av jordens röklukt?!
Ahaaa....*ding* det var ju för i h*lvete brandlarmet.
& jag SOMNAR OM?!
Det är bra....inte.

Tur det inte var någon fara. Något i köket bara.

Nu har jag käkat frukost.
Ca 2dl filmjölk (det var 1000 år sedan) m. 1 näve fiberhavregryn.
För mkt, blev snarare en gröt. haha.

Nu ska jag in till finspång med mormor & vilma. tar med mig träningsväskan. Funderar på att dra till gymmet oxå.
Men kanske tar en löprarrunda ikväll istället...



Min andra bäbis!

Kommentarer
Postat av: Pia

Gud vilken söt vovve!

2009-06-18 @ 09:30:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0