helvetesdag...

Usch. Idag har nog varit bland de jobbigaste dagarna på länge.
Först att jag åkte på febern. Sedan drog ett kaos igång!
Dem ringde mamma & pappa  från bup & sa att jag inte fick vara hemma själv just nu.
Vill inte riktig gå in på det här i bloggen....
Men ja, just nu är det jobbig. Hemma. Kan inte längre bo där.
Det ärjobbigt just nu.
Men jag försöker hänga kvar i bloggen!

Idag är det som sagt fjärde dagen av min "nystart" Eftersom dagen har varit som den har så har det varit lite mattokigt.
Kunde inte få i mig frukost. Efter alla skrik & bråk m.m. somnade jag. När jag vaknade kände jag att mina mat abstinenser var hög. Klämde i mig.

2 nävar taco chips. Naturella saltade. (ÄLSKAR)
2 skapligt grova mackor.
1 köttfärsfylld paprika plus köttfärs brevid
. ( rådjursfärs, grädde & taggsvamp/kantareller, salt & peppar) Juförsig var det lunchen..paprikan alltså.

Ibland bara skrattar jag åt mig själv. Tacochipsen & makorna var ett spår av "hetsätning" alltså att jag bara klämde i mig i jordens fart & oftast när det bli så gör jag sjuka saker jag inte tänker på.
Idag bredde jag Bregott på tacochipsen... hallå? CRAZY  ;)  Hur äcklig får man vara!

Det var ju inte så farligt, egentligen. Men skulla ha tvingat i mig frukost & sedan sattsat på lunchen.
Detta är allt jag ätit idag änsålänge.

Jag kommer inte sova hemma på ett tag så jag vet inte hur det blir med tillgång till dator.
Jag ska försöka! Vill ju fortsätta med mig "matdagbok" *s*

Om en månad fyller jag 18 på tal om annat....
Pensionärsvarning?! ....eller....snart!

Jag hoppas det är bra med er iallafall!
Önskar en en fin kväll!
Jag uppdaterar troligtvis min matdagbok senare ikväll efter kvällsmaten.
Eller så kommer den i morgon!

KRAAAAAAM!


Kommentarer
Postat av: Pia

Vad är det som händer i ditt liv? Nu blir jag orolig..?..

2009-06-11 @ 23:22:16
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0