How to dooooo.....

Jag har vaknat genomförkyld.
Utan röst, igentäppt näsa & öron..huvudvärk...you name it!!

& jag är totalt genom rastlös.
Jag vill ut, springa, sola, gå långpromenade bara flänga runt like always...
Samtidigt har jag jordens huvudvärk & känner mig helt orkeslös.

Jag hatar den här blandningen av när man mår apdåligt & samtidigt är så olagligt rastlös!
det gör mig galen.

Jag antar att det borde bli en sängliggar dag!

faaaaaaaaast..... R blev tvungen att åka iväg på jour inatt & har precis kommit hem.. Jobbar hela natten & inte sovit på över ett dygn!
Så det blir nog jag som behöver gå en morgonrunda med denna man som för tillfället ligger där ute i sin lilla koja. ;)




 


Kommentarer
Postat av: Pia

Krya på dig! Och ta det lugnt nu!

2009-06-21 @ 12:59:45
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0