hum...

Idag for jag upp 05:30. halleluja.
klockan 07:30 satt jag hos tandläkaren.
Inga hål! Thanks. Dock har jag ju min trasiga tand som bara heltplötsligt var totalt paj?
Ja, det skaver sönder min tunga. Så 23/6 ska jag tbx! hum...

Efter tandläkaren drog jag till gymmet.
30 min crosstrainer
. Pumpande. Phuu..
Sedan 1 timme maskiner & styrka.

Yes, sen har min dag krachat igen.
helvete!
Jag kan inte äns skriva mitt matintag. Detta är PINSAMT!


Kan någon bara pausa, vända om. Sudda ut.
Jag undrar hur långt det ska dröja innan man nuddar botten?


Kommentarer
Postat av: Pia

Äter du ordentligt nu på morgonen och lunchen och regelbundet?

Sen så är det ju så också att man har bra och dåliga dagar och veckor. Bara intala sig själv att nu så skall jag klara det och bestämma ett datum.. Lättast är alltid måndagar om man skall börja med ngt. =) Ingen som klandrar dig mer än du själv.. Hoppas du får en resterande bra torsdag!

2009-06-04 @ 18:04:59
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0