& igen...

Har suttit & smaskat på yttligare jordgubbar & massa MERCI choklad!
& 2 köttbullar
på det. haha, idiot!

nu är jag så mätt & belåten så...
trött på sötsaker oxå. najsbajs!

Tänke säga att jag ska ta mig en morgonlöprunda i morgon men det ska jag inte, kom jag på.
Har dragit på mig en liten förkyldning. Jag som är så träningssugen!  Men ingen fara, ska kura mig lite...(försöker jag intala mig iaf. kommer inte kunna vara still & vila om jag känner mig själv rätt)......

Vilken underbar dag vi fick. Med vädret & allt.
Ska nog ge mig ut & studsa lite på mattan snart, barnunge som jag är. ;)
22 dagar kvar tills jag klassas som vuxen?. right, hur ska detta sluta.....

I morgon ska jag hämta min kamrasaldd oxå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0