Kyckling i röd curry....

Till lunch åt jag en liten portion med:
Kyckling i röd curry med ris, vattenkastanjer, paprika & lite smått & gått.
Riktigt gott. Fick dock inte i mig särskligt mkt.

Abstinenser efter kaffe. Skopat i mig. Har även satt på 10 koppar till?
What´s wrong with me. Brukar aldrig dricka mkt kaffe. ;)

Ska lägga mig på spikmatan 10/15 min nu innan det är klart.

Vid 16 tiden kommer R. Då har vi lite ärenden att göra.
- Prata med körskolan.
- Fixa busskort nu till sommaren.
- Hämta medicin m.m på apokteket
.
m.m.

Innan det ska vi stoppa något i magarna igen!
Han hade inte ätit sedan kl 9. HUR ORKAR HAN JOBBA HELA DAGEN????!   
Galna människa!
Så jag skällde lite på honom.... ;)

Nej, nu ska jag spika ruggen lite.
CU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0