Lördagmorgon...

Ja, nu har man sommarlov & jag har faktisk lite lov iår. Förra året började jag jobba på Kolmårdensdjurpark redan 1maj.
Iår börjar jag inte jobba förns 13 juli. Eftersom nya lagar säger att man måste fyllt 18.

Igårkväll mådde jag absolut inget bra igen. Kändes bara som jag var tvungen att komma ur mig egen kropp & det bara "springer" i benen, haha. Skulle ha sett film men var tvungen att ge mig ut & powerwalka lite istället för att tänka på annat. Bättre blev det för när jag kom hem kunde jag äntligen somna!

Idag  börjar med min nya medicin. Fluoxetin. 
Så 1 veckan nu kanske jag kommer må mycket sämre.
Jag är alltid lika rädd att tabletter ska kunna bidra till vikökning.
Men tydligen var det väldigt ovanlig gällande dem här. Viktminskning var däremot vanligt.

Straxt ska jag käka frukost. Vi köpte färska frallor IGÅR KVÄL?! otroligt nog. Så frös vi in dem. Hoppas att dem är som färska idag! Idag tänke rjag lycka till det med bröd. ;)

Klockan 15 ska jag vara på studentfirande!
Gotta sig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0