mat 12/6

frukost: ca 2 dl naturell lättyoghurt med 2 msk fiberhavregryn & 1 msn krossade linfrön.
lunch: 1 liten portion kyckling i röd curry m. ris & lite grönsaker.
middag: 1 HEL pizza (utan kanterna) med skinka, champinjoner, räkor, musslor & kronärtkockshjärta.

motion: min lilla hemma träning (tidigare inlägg) 1,5 timmes powerwalk inne i norrköping på kvällen.

Pizza, inte bra. Men med tanke på mitt lilla intag idag är det nog ingen större fara ur det perspektivet va ;)
Gott var det, mätt som faen blev jag!

Vi var inne & köpte en stor godis påse som han hälde upp i en stor skål på kvällen. M & R satt & gotta i sig. Jag höll mig. Smaka in en ända liten smula! *stolt* .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0