matgabok..

Här kommer det iaf.
man måste ju kunna gå tbx & titta... skämmas lite.

Jag är fullt medveten om varför mitt crazy matintag tog över.
Dålig frukost. Sålig lunch. dåligt allting.

frukost: 1 banan.
Lunch: ca 6 körsbär. 1 "franska korven", 2 rutor mörk choklad.
fika: 1 kopp kaffe. 1 grodbakelse, 1 chokladboll.
mellis?:  ca 50g choklad (hälften 70% 6 hälften 40&) 2 källarfranskor med norrbodakorv.

antar att det finns middag hemma jag blir tvungen att äta fast det känns som jag spricker vilken sekund som helst.
Men som sagt, jag har enbart mig själv att skylla. Jag får alltid såna hära dåliga veckor någon gång då & då. När jag tappar balansen. Nu gäller det att hitta tbx. Jag kan & jag villl...
Nu ska jag ge mig fan på det.

Jag mår super illa. Har ont i huvet, skakr & är helt yr & trött. Kroppen tar extremt mkt stryk av detta.
Not so good!  jag vill inte visa mig.. Dock måste jag upp till skolan i morgon.... fy!

Jag ska gå & lägga mig tidigt ikväll. Ge mig fan på att starta om. Inte ha förbud. Bara följa mig vilja. & det är att må bra. träna & äta rätt.. skippa sockret. Man kan om man vill!
På ett sätt lär jag mig mer & mer utav varje gång jag faller..

Kommentarer
Postat av: Pia

Bra att du skrev, då får man större insikt själv med Stolt över dig! Du har ett problem och vet du vad gumman, du skämms inte över det och det är det viktigaste! Hatten av för dig!

2009-06-04 @ 22:33:58
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Pia

Gå och kika i min blogg, du är inte den enda... =) Nu är vi två! Kram på dig!

2009-06-04 @ 22:42:23
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0