matintagigår 2/6

frukost: 5 kenel knäcke m. ost.
fika: 1 liten it tårta. 1 snickerskaka.
lunch: 1 port stekt fläsk, potatis & löksås. 3 skivor hembakad limpa.
fika igen: 1 snickerskaka, 3 hårda godisar.

träning:  30min gym (armar) 60min gympa. 60 min box/kick

kvällsmat:  1 äpple. 2 tunnbrödsrullar m. skinka & ost.

framför tvn snack: 1 skål med lite chips.

Not so good. Skulle lugnt ha skippat allt fika m.m. & lagt till mkt mer mat & mellanmål!
Spec till den träning idag! 
Chipsen stod jag faktiskt & övervägde. Höll i min morotspåse ett tag men ickesanickes... något gick fel.

Kommentarer
Postat av: catta

hej tjejeb



tackar så mycket. ja du hon är en liten tjockis heeheheh



hopaps träningen går bra. vad tränar du för ngt?



men du , måste äta bättre! äter alldeles för lite!

pöös catta

2009-06-03 @ 14:12:38
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0