Morning BBYS!

Fredag.
Skolavslutning 09:30.
Sommarlov! 
Man vill vara lycklig! 

Gick upp tidigt idag som vanligt. Har duschat & målat naglarna illröda!
Nu borde jag börja tänka på frukost & fixa till mig lite.

Jag undrar sa flundran vad jag gjort inatt?!
Mitt hår..... HOLY CRAP.
Plus att mitt lakan låg brevid sängen & jag hade ena beniet INUTI påslakanet?
Det är fint äre. ;)

Jag blir kvar här i Norrköping en natt till. Sedan vet jag inte riktigt.
Jag skulle vilja bort. Ner ..... Göteborg.....Malmö.... men är jag inte kapabel till det. Plus att nystarten av gymnasiet hindrar!

På lördag ska jag på Johannas  studentfirande..
Absolut bäta barndomskompis.

När jag kommer hem från avslutningen tänker jag dra på mig träningskläder & styrketräna lite här tror jag.


Herregu vad långa mina inlägg blivit sista tiden. Inte bra. Skärpning.
puss.



Kommentarer
Postat av: Pia

Hahaha, kanske ditt tumulta liv som spelar roll i dina nattliga bravader i sängen! ;)

Härligt för dig som får sommarlov nu! GRATTIS!!!

2009-06-12 @ 09:33:42
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0