my day...

gick upp & tog en rundra på ca 80min. Skönt.
Sedan frukost vilket inte blev den bästa.

5 runda kanelknäcke med ost.


Sedan fikade vi. 1 bit tårta 1 snickerskaka. (slicka även bunekn til en sockerkaka, haha)

Lunch: 1 port stektfläsk, potatis & löksås. 3 skivor hembakad limpa!!

efter det tog jag en snickerskaka & 3 hårda godisar.

jag har varit helt lost sista tiden med maten . Jag ska bättre mig nu.
kroppen & psyket säger ifrån!

Resterande av veckan & helgen blir godisfri. I promise.
Jag har ett annat supergott recept på "godis" jag tänkte lägga ut till helgen! Dick är det lite choklad inblandat. ;)

Nu ska jag straxt iväg till bussen 6 åka till medley & träna 2 timmar.
kommer hem vid 9.

puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0