negativa tankar....

utan ork! ja, det sa jag att jag var. 
Bara för det var jag tvungen att överbevisa mig.
Drog på mig löparkläderna & stack med Rufus. 
Utan bestämd runta,. utan tidtagning, utan press. Jag bara sprang, i HÖGT tempo.
stannade dock så puffen fick kissa m.m...

ja, här sitter jag med en timmes löpning i bagaget idag! 
I´m happy! 
Oh jag orkade... hur mkt som helst & lite till!
Men var tvungen att gå hem, hade lite att fixa.


Jag var så duktig & tog ut löprundan lite extra till & med för att hämta min mobilsladd hos m.
Trodde att jag redan hade min kamrasladd här så tänkte apbra att ha båda.
När jag kom hem från löparrundan tog jag bilden med kamran, vilket jag var säker på att jag hade sladden här till.
Men ickes.....den är oxå hos m. Så utan bilder idag igen!
ACK & VE !

Bara för det får ni se lite telefonklutter a lá malin. ;)



det var väl intressant.... typ... nej....
men jag ska fixa sladdar..
Saknar ihjäl mig efter min systemkamra! hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0