pinsamt....

huaah.
jag sviker mitt samvete....igen.

frukost:  2 stekta ägg.

lunch: "Mixed" haha. Lite pasta, skinka, 2 köttbullar, 2 fläskbitar.

Hetsätning: 1 chokladbeskvi, 1 snickerskaka, Massor skivor nybakat bröd! 2 stora tsk nutella. :( :(

middag: 1 hamburgare, pomme...gurka, tomat, sallad, rålök & majs. Ketchup.

Jag trodde jag skulle kunna kontrollera resten av veckan.. icke.
dock äter jag mindre under mina "attacker" men ändå oacceptabelt!

ingen träning idag heller. förutom massa gående fram & tbx på stan. 
Borde ta en kvällslöprunda...iallafall en promenad. Men orkan finns VERKLIGEN INTE! 
tråkigt. kanske ska tvinga ut mig....


Hoppas ni haft en bra dag!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0