Sista dagen..

Tillsammans med min klass jag gått med i 2 år.
Sedan över ger jag dem för att starta om.
Vi ska träffas hemma hos våran mentor allihopa som sagt.
Ska möta upp Carro vid Södertull om 30min & försöka finna vägen hem til honom. höhö.

Jag får inte i mig någon frukost. synd. Men vi ska ju vara där kl 10 så antar att vi slänger i oss något straxt efter det!

Ikväll har jag 2 träningspass.
60min gympa
60min box.

Skönt. Det känns som jag tappat träningn & spec formen totalt..
Jag vill komma igång med löpträningen ordentligt, men det går inte.
Benhinnorna hindrar allting. Det är sjut frustrerande! Det går ju inte att göra något åt.....

Jag bloggar när jag kommer hem ikväll efter träningen!

Ha en bra dag! Det ska jag..

Kommentarer
Postat av: Pia

Låt benhinnorna vila så är du snart igång igen. Ha bra skor på dig nu så får du lite hjälp på traven!

Ha nu en bra tisdag med din klass!

2009-06-09 @ 14:06:20
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0