Studentfirandet..

Riktigt nice.

Drinckar & snacks.

Ap god mat, allt hade Kristine gjort. Duktiga människa.
Grillad fläskfilé, massa olika potatissallader. Underbara. Inte bara massa krämiga.
Olika såser, sallader, gränsaker, massa ost & kex....

Efterrätt... likadant. Kladdkakor m. nougat, gamaldagsvaniljglass & massvis med jordgubbar. Rabarberpaj.  Vitchokladsås m.m..

Vickning med godis, chips.. ton av choklad....

Kunde inte låta bli att ställa mig på vågen när jag kom hem.
KOM & HÄNG MIG!  Behövs inte sägas mer än at jag föll dit pladas igår.

skit.

Kommentarer
Postat av: Pia

Gott med så nice mat.. En gång är ingen gång.. =) Var inte så hård mot dig själv, du har ju en fin kropp! Gå efter det.. Och sen om du vräker en dag är ingen fara så länge det inte blir en vana.. Kram

2009-06-14 @ 11:08:08
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0