suck.


 
Hade planerat upp min dag...
Tänkte en lång skön promenad med hunden innan frukost. För att sedan fixa supergod måndagsfrukost.
Ta in de rabarber som finns kvar & frysa in.
& verkligen ta vara på dagen & solen... promenera mkt & bara vara...
MEN...

- Vaknade upp i soffan i morse, helt vriden med nackspärr.
Somnade alltså där igår kväll & vaknade där i morse! Illa...nu kan jag inte vrida nacken.

- Är helt genomförkyld idag med lock för öronen & kan varken prata eller svälja.

- när jag skulle ta hunden upptäcker jag att han inte finns hemma?! R hade tagit med honom...

- När jag skulle ut till rabarberna upptäcker jag att ALLA är borta?! 

DET GÅR BRA FÖR MIG IDAG!
;)

what to do?!???????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0