Tagen av Pia. :)

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Nej.
Har du någon kille just nu? - nix.
Har du dumpat någon? - Yees.
Har någon dumpat dej? - Jadååå.
Vem kysste du senast? - Gizmoponken. ;)
Vem kramade du senast? - Huuumm? Cissi tror jag.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? -nej. :O !

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - när jag är iform. ;)
Betyg? - Går i skolan fortfarande.
Har du fått göra om ett prov någongång?  - Nej. :) faktiskt inte...
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - Jaaa. :D happyface...
Sköter du dej i skolan? -  ja? eller.. är inte där så mkt. sjukskriven 50%
Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Ja, nästan alltid!
Haft mobilen på lektionstid? - Har det alltid, fast ljudlös...dock glömmer jag att stänga va ljudet ibland!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - Ja det har man väl.

FAMILJ:
Hur många är ni i din familj? - Splittrade. men i grun & botten. 2 hundar. 2 bröder & 2 föräldrar & så jag. 7st.
Trivs hemma? - sometimes..
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? - Står oftast ut men ja det har jag gjort förut.
Har skrikit och slagit din mamma? - Inte slagit!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? - Det beror på ur vems ögon man ser det. ;)
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - Jaaa. I frustration!
Du älskar din familj oavsett vad som händer? -det tror jag alla gör.

VÄNNER:
Du har vänner? - Ja.
Du brukar vara med? - Ja, lisa & Piffen mest.
Vem/vilka var du med sist? - Lisa sov här inatt!
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - VA?! Ja, det är klaart!
Är det okej att ha kill-kompisar? - Absolut!
Har du pussat någon av dina kompisar? - jaaa.
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? NEJ ALDRIG!
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - Mer tappat kontakten!
 
FJORTIS:
Du sminkar dej varje dag? - Nej det gör jag inte.
Putar med läpparna på kort? - nej! Eller... på skämt ibland. haha
Tar kort på dina bröst? - Noway, det finns inget att se!
Använder foundation på läpparna? - ne!
Super dej packad varje helg? - nejnej.
Du har kysst en tjej? - nee. :)
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrsyr? - Nej. Eller plattar håer nästan varje dag för jag hatar mina lockar. Men inte fjortisfrisyr?
Ditt hår e knallblont? - Nej.

ALKOHOL:
Har druckit alkohol? - Jaa.
När drack du alkohol senast? - Någon månad sen kanske .
Vad var det för sorts alkohol? - Cider & körsbärsvin.
Brukar du dricka alkohol? - Inte ofta längre.
Har du druckit öl? - Yes.
Tycker du om öl? - Nej inte så värst.
Har du varit full? - Jepp

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - Nej det tror jag inte va.
Vill du bli kriminell? - Jo men självklart!      INTE.
Varför gör du sånt här? - Tidsfördriv.....
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - nej det skulle jag nog inte tro va.
Har du suttit i fängelset? - no.
Vill du hamna i fängelset? - Inget jag strävar efter.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Mjo. Men i mitt egetsällskap oftast som tur är. :P
När grät du senast? - Några år sedan. :|
Du har gråtit över en kille du inte kunnat få? - ja, när jag var mindre.
Du har slagit ner någon? - nej det rror jag inte. inte någon människa iaf.
Du har skadat någon med flit? - Njaee...
Har du någon gång viljat döda någon? - nejnej. kanske i frustrationenstankar. .
Vem bråkade du senast med? - Lisa. eller... tjafs.
Har du har blivit våldtagen? - --

ÖVRIGT:
Motto? - det är inte lätt när det är svårt.
Film? - DISNEY heltklart & skräck!
Musikgenre? - Jag är verkligen allyssnare!
Lyssnade senast på? - radion i bilen.
Var det här kul? - Inget man hoppar i taket av. plus att jag gjort det två ggr nu. HAHA!

Kommentarer
Postat av: Pia

Det är ju mina svar... Vart är dina? ;)

2009-06-03 @ 12:03:56
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0