träning & mat... 10/6...

3dje dagen utan småätande & hetsätningar!

frukost: 2 ihopstekta ägg med emilkskinka, gurka & 1 glas brämhults hallon juice.
Lunch: 1 tallrik med massa "sallad a´la malin *fniss*, 1 emilskinka. Brämhults!
mellis (innan träning):  1 banan. 3 skedar sallad. brämhults!
Kvällsmat: 2 rullar med emilskinka & a´la sallad. Plus lite extra sallad. ;)

motion: intervallpass. 2km rundax2
Första rundan gå 1 kuta 2 stolpar.
Andra rundan kuta 1 gå 1.
Sedan nerjoggning plus uppjoggning ca 1,5km.

Är jag mänsklig. Det var inte ett superjobbigt pass änså svettas jag sönder.
Hade...linnet på bilden. Underställströja & min löparjacka på mig dock..


fast detta är ingenting mot många pass på Medley... Då går det inte att se om det är blött eller torrt. ;)

I morgon ska jag upp tidigt. Fixa iordning massor inför idas studen. Sedan in till stan & apoteket för att hämta ut med medicin. Vidare till student!

Kommentarer
Postat av: Pia

Riktigt bra jobbat! Heja dig!

Skall testa din sallad, den verkar supergod!

2009-06-11 @ 00:05:53
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0