frukost.

I morse var jag ute med hunden. Blev dock bara en 30min runda. Känner mig trött i kroppen sedan gårdagens pass.
Startade med 1 kopp kaffe innen promenaden vilket ökar förbränningen lite. Sedan gick jag på tom mage.

Väl hemma fixade jag iordning min efterlängtade frukost!



1 tallrik Valio fruktyoghurt ed egen müsli. -Valio är superbra för magen & min müsli innehållerbara massa nyttiga frön & godsaker, helt osötat...Endast torkadefrukterna.
1 Finncrisp med Bregott extrasaltat, emilskinka & gurka (FAVORIT PRÖVA) - Finncrisp innehåller ytterstlite vetemjöl & är dessutom supergod med detta på.
1 glas vatten. - vatten vatten vatten, bar för det mesta. ökar förbränninge, inget socker här inte, ger fin hy.. you name it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0