Godmorgon.

Nydag nya försök!
Igår sket sig totalt. suck. Idag ska jag göra till en bra dag!
det är bara jag som bestämmer vad jag gör mig dag till.

Matdag igår.
frukost: 1 äpple, 1 nybakad fralla.
mellis: 1 mango, 2 jordgubbar, e2 klyftor melon.
middag: 2 grillade kotletter, tzatziki, 1,5 grillar majskolv, sallad, funlight saft.
fika: 6?! små rutor snickerskakor, 1 bulle, kaffe.. SUCK!

övrigt: 1 "ice age" glass. (endast 60kcal) god.
Ca 10 smågodisar!

Not so good
!

Idag är det morsdag oxå. Vod halv 3 ska jag träffa släkten.
Snickerskakor, Min marängglasstårta, 1 jordgubbstårta, 2 rulltårtor, sockerkringlor m.m kommer finnas där?!
Jag har bestämmt mig. jag tänker inte stå emot allt (förutom om jag känner att jag INTE vill ha alls)
Men jag har bestämmt mig för att INTE vräka i mig! Bara smaka....

Nu ska jag iaf ut på en morgon jogging runda på 5km.
Jag hatar den hör känslan innan man ska ut, då det atr emot så mkt!
Men man vet ju hur skönt det är efteråt!
Underbart väder oxå!

Puss & kram sålänge!
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0