Hårdträning.

Igår hade jag dubbelpass inbokade.
60min gympa. (styrka kondition)
5min paus
60 min box. (styra uthållighet kondition)

Det gick riktigt bra. Har ALDRIG svettats så mycket i hela mitt liv. jag var sjöblöt.
Känner nu efteråt att jag skulle kunna ge mkt mer. (ja, jag har jätte svårt att känna mig nöjd)

Hade en rätt "dålig" matdag. Hade behövt äta mer men tiden räckte inte till.
frukost:

middag

Denna är skitgod förövrigt. Mättar superbra (enligtmig) jag orkar oftast inte riktigt hela. Dock kommer mättnadskänslan mer efteråt. Klarade båda passen riktigt bra. Hade då druckit denna ca 30min innan första.

Kvällsmat blev en tallrik valio yoghurt med egen müsli.

Kommentarer
Postat av: Pia

Du skriver om att du har haft matkontroll tidigare, ätstörningar? Hur menar du förstår ej riktigt.. Sittar själv i nästan samma båt med mat och socker missbruk som jag tampas med dagligen.. Just nu är jag i en period där det går bra men alla har vi ups and downs..

Du har ätit lite skrämmande lite tycker jag, hade ju tuppat av efter dubbelpass och det lilla i matväg. Men härligt bra gjort med dubbelpass, har själv gjort det ett par ggr och oj vad nöjd man är efter åt.. =)

2009-05-27 @ 11:29:33
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0