Härliga dag...

Gick upp runt halv 8. lisa skule in till stan så jag var uppe & fixa frukost till henne.
Mosa i henne gröt & lite frukt!
Sedan tog jag mig ett äpple & massa vatten & drog ut på en1,5 timmes promenad med hunden.
Underbara väder!
När jag kom hem fanns det nybakat bröd från brödboden, kunde jag motsto. No way...
Så detta blev min frukost...i bikini på altanen...kan det bli bättre. ;)

Jag vet att dagen blev skit igår. Men jag vägrar lägga ner massa energi på de negativa tankarna nu. Gjort är gjort.
 That´s it! Jag får skylla mig själv. Det ända jag kan göra är att "acceptera" det just nu & sikta framåt. Det går inte att göra någonting åt det att det jände igår. SE FRAMÅT INTE BAKÅT! Jag försöker "lagra" dessa ångesttankar som överöser mig efter en hetsätning & försöker plocka fram det precis när jag känner av att det är påväg att komma igen. Visst...det har gått framåt. Det är inte lika ofta & inte lika långvariga längre... men det är en lång bit kvar. Men jag vägrar ge upp!

Nu ska jag ut & lägga mig i solen igen!

Kommentarer
Postat av: Pia

Bra tänkt! =) Se framot inte bakåt!

2009-05-30 @ 16:50:29
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0