Hejsan!

Jag är en tjej på 18år.
Mitt hjärta brinner för hölsosamkost varvat med träning.

Jag har tidigare i livet haft problem kring matkontroll men försöker nu att återta en kontroll över det hela.

Har spelat fotboll i flera år. Stått målvakt i damlaget m.m.
Men fotollen är det slut med. Nu kör jag på Medley istället och triva som fisken i vattnet.

Jag har testat det mesta när det gäller olika matförhållanden och delar gärna med mig av erfarenheter.
Jag har tyckas vara ung men jag har en heldel på mina axlar & tror att jag kan inspirera och hjälpa.

Jag kommer uppdatera om min träning och kost. Ska försöka lägga ut recept och tips & råd.
Kommer även uppdatera med bilder för att ni ska se resultat.

Jag har gått från undervikt till övervik & är nu någonstanns på min resa påväg till ett normalt stadie.

Jag är öppne och ärlig. Svarar gärna på frågor m.m. Så tveka inte att höra av er.

Jag ska iväg till sthlm i npgra dagar nu. Efter det komme rjag börja att vara aktiv!
HOLD ON!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0