I´m back.

Vårruset 2009 avklarat!

Sprang det på 22min. (5km)
Inte riktigt supernöjd. Men hamnade i folkstockning i mitten av loppet.
men psykiskt & med orken kändes det super. Så lite nöjd känner jag mig.

Mina tankar under loppet
- jag är en biffig elitdrottare med hur mkt ork som helst.
- Fantiserade om att stegen var lätta som bomull.
- orkar jag med all min ångest dag ut & dag in orkar jag detta!
- Aaaah, så pigg & full av energi jag är!
- hallå?! 5km... Jag har sprungt 8km dagligen utan problem förut!!
And so on...
Yes..jag överdrev. BIG TIME. Men det är pepp!


Jag bara siktade framåt hela tiden. Öste över mig själv med positiva tankar. lät inga missnöjda eller negativa tankar ta plats idag. kanon!

Låt dig känna dig bra, tillåt dig själv att överösa dig med positiva tankar. Tillåt dig själv att älska dig själv mer än alla andra & uppskatta dig själv till tusen för ett ögonblick! Du är bäst!


En målgången Malin fyller på lite enrgi!

Peter Siepen & Blossom vadr där.
Plus min "hejarklack" wihuu!

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oj vad duktig du var, det var ju en helt okey tid som du sprang på!

- bra kämpat! =)



Och du har så rätt, man ska peppa sig själv!! =)



Ha en fortsatt bra dag, fredag och allt =)

2009-05-29 @ 12:45:57
URL: http://skruttansplace.blogg.se/
Postat av: Pia

Åh herregud sicken tid!

u är ju för sjuttan en sprinter ingen joggare lr löpare.. Funderat på att börja tävlinslöpa lr gör de redan det?

2009-05-29 @ 19:15:42
URL: http://sugarwitch.blogg.se/
Postat av: Jenna

Det låter som en jättebra tid! Ska oxå anmäla mig till ett lopp till nästa år, och jag misstänker att 5 km är en lagom start :)

Kör du möjligen även Stockholmsmaran imorgon?

2009-05-29 @ 22:58:57
URL: http://jennas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0