I´m sorry..

Hejsan.

förlåt för dålig uppdatering. Jag har haft en fullproppad dag!
Berättar mer i morgon!

Träning hann jag med iaf. 1,5 timme på gymmet!
10 min crosstrainer. Fulltös...intervaller.
10min "armcykel?" tungt motstånd.
15min cykel. Snabbt varierande med tungt stående pumpa.

Sedan maskiner, mestadels armar.
riktigt skönt

By the way är det något fel på mig. haha. Jag svettas som ett as när jag tränar!?
helt galet. det är verkligen galet. det RINNER! Jag är tillslut verkligen sjöblöt. juförsig tar jag i för
KUNG OCH FOSTERVATTEN!

Mer uppdatering i morgon. Har kompis här!


En trött malin. utpumpad efter ett träningspass.

Kommentarer
Postat av: Pia

Jag är likadan när jag tränar.. Kanske bjuder ett kort på en svetto Pia på bloggen imorgon.. =)

Duktigt av dig att träna så men kom ihåg stoppa i dig mat med så bra att du åt godiset så att du fick x-tra energi vännen! ;)

2009-05-30 @ 00:06:31
URL: http://sugarwitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0