Inför vårruset.

Jag ska, som många andra, springa vårruset i Norrköping på tosdag.
Känner mig faktiskt nervös. Jag kan inte slappna av & tar allt som en tävlig "fniss"
Känner att jag måste prestera till max.

Det är ju trotts allt bara 5km. Det ska gå bra. Känner att konditionen börjar komma igång igen.
Ska träna på att ladda ordentligt nu innan. Ingen träning på onsdag alltså så kroppen hinner återhämtasig.
En rejäl "kvällsmat" bstående av pasta på tisdagskvällen & lite energidryck under dagen.
Det borde göra susen. ;)

Jag fokuserar på mina tankar;
- jag har klarat 5km som en dans miljoner ggr förut.
- jag gör det för SKOJ skull.
-
  jag har ärligt talat bättre kondition är flera st jag är faktiskt inte sämt i världen som jag ofta får för mig.
- diffar jag med flera minuter sedan förra året går inte jorden under.
- JAG KOMMER KLARA DET GALANT!

Bara att peppa på med positiva tankar. Jag är bra, jag fixar det här hur lätt som helst. Det handlar bara om max 30 min av mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0