Tjiiing.

Sedan min hjärnskakning. (som jag fick i början av april)
har jag rätt återkommande huvudvärk. det hugger typ i ena huvudhalvan & halva ansiktet känns konstigt.
vet inte om det är efter hjärnskakningen eller något annat lurt.

Anyhoe så är det en sådan dag idag. Ständig huvudvärk & hugg i huvet. Ehmm...smärta i huvet..kanske.
jobbigt! har tagit IPREN nu. Tänkte ge mig ut på en promenad med Gizmo sen iaf.

Typiskt att man ska må såhär just nu. Dagen innan vårruset. Jag som vill prestera fullt. Men i morogn mår jag bra... hoppas vi!

Är heller inte särskilt hungrig. Men måste fixa något kvällsmål. Finnkrisp? kesella? Huuuuu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter ingen vidare att ha ont i huvudet... Usch då, men nu hoppas vi på att värken släpper tils imorgon!

Så du har en liten vovsing med, så söt.. Så härligtmed hund!

Får man frågavart du bor?

2009-05-27 @ 22:21:40
Postat av: malin

svar;

Ja, det är bättre nu. Men jag ska gå & lägga mig. har haft hjärtklappning flera dagar i rad. Jag börjar ana att detta är stressrelaterat. ;)



Ja, underbart5 med hund. Dels all kärlek & alla skratt. Sedan att man kommer ut så mkt oxå!



jag bor i norrköping.



2009-05-27 @ 22:40:28
URL: http://andup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0